090909

upptäckte precis att dagens datum är 090909..
det hade varit roligt att kolla på klockan när den slog 09:09, inte för att jag vet varför det skulle vara roligt, men det är det på nåt sätt.. :p jag får lyckas med det nästa år :p 101010 10:10 :D

igår jobbade jag som sagt, och allt var emot mig! det började med att jag fick med mig två högerhandskar.. typiskt mig. så efter en stund snodde jag några handskar jag hittade. dom var fulla med sågspån. hej spetor! :D
började iaf vid 15:00, vid 15:30 gick nåt sönder, och vi kom igång igen vid typ 20:30. yay! så där satt jag i några timmar på en stol och tittade..
efter det blev allt jättestressigt och jag klämde nog min tumme några hundra gånger. typiskt mig igen. aldrig ska man få ha alla kroppsdelar skadefria! :P

sen var hanke gullig och väckte mig halv åtta idag på morgonen..
vanligtvis sover han utan problem till typ 9-9:30, men idag, när jag hade jobbat till 24, då skulle han upp tidigt! hundas...
så jag är inte vid fullt medvetande just nu.
tror att en glass gör mig piggare :D

Kommentarer
Postat av: Stina

Idag har varit en helvetes dag för mig med! Inget har gått som jag velat och jag har tappat nästan allt som jag har hållt i. xD

2009-09-09 @ 23:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0