Hela hey mamela

idag har varit en lyssna-på-disney-låtar-dag

fast hela eftermiddagen var jag i högagärde, skulle ha jobbat egentligen, men sen sköt dom upp det tills imorn. :)
men hela kvällen har jag lyssnat på disneylåtar.. lejonkungen är bäst.
och björnbröder..
man blir glaaaaad av disney låtar :D

I'm gonna be a mighty king
so enemies beware!

Well I've never seen a king of beast
with quite so little hair . . .


No one saying do this
No one saying be there
No one sayingstop that
No one saying see here

Tänk om livet vore så lätt som det är i filmer :)
Fast vem har sagt att det inte kan bli det :)
min målsättning är att ha ett lika roligt och lätt liv som Rafiki i lejonkungen


hmm.. jag undrar om jag har något mer att skriva om egentligen..
jag ska ju jobba imorn igen då..
och denna gången har jag kommit ihåg att ladda mp3n. :D
förra gången räckte batteriet i en kvart typ. sen var det jättekul att gå omkring med öronproppar i nästan 10 timmar..
det gjorde ont i öronen efter ett tag. och så var det tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0