fredagkväll

det är fredag idag, och jag är ensam hemma och det suger lite smått.. :p
men jag orkade inte följa med till bodafors för jag är helt slut och har ont överallt. haha

denna veckan har jag jobbat tisdag-fredag = pengar :)
och det är bra, sen att jag jobbar med en pervers femtiårig tysk som inte kan svenska är inte lika underhållande.. ^^
jag fattar nog typ 10% av det han säger, och det är dom gångerna jag frågar vad han sa.. dom andra gångerna ler jag eller skrattar eller säger "aha" eller "jaha"
menmen, han är ju inte den enda jag jobbar med.. har jobbat med lillen denna veckan med, han är iofs också runt 50, men han kan svenska :p
och på fika rasterna kan man sitta och titta på Kenneth (ca 50 år där med :å), han ser ut lite som en kanin. haha
och igår så fick Lillen order av min blivande svärfar, som är någon sorts platschef där jag är, att han skulle ta med mig på studiebesök på alla stationer på sågverket, och det var ganska kul att gå runt och se allt och röra lite på sig,
det roligaste var att hälsa på Joakim och Samuel (WOW, två människor under 50 år!!!!)
jag vill ha samuels jobb, för där sitter man och petar på några spakar och lyssnar på radio :å
och så sitter man i ett gulligt litet torn. :p


just nu är Volbeat bäst btw :p
I Only Wanna Be With You.

jag somnar snart :p
fast först måste jag kolla på Idol :p

och en glad nyhet för er som kanske har råkat missa det, snart börjar bonde söker fru! haha
om två veckor tror jag..


I don't know what it is that makes me love you so
I only know I never wanna let you go
'Cause you started something, can't you see
Ever since we met you've had a hold on me
I happens to be true, I only want to be with

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0