gooodis

denna veckan jobbar jag ju i affär, och idag hade vi fått in en massa smakprov när jag kom... nam-nam! :D
så förmiddagen ägnades åt att smaka godis, jag menar, man måste ju kunna rekomendera olika godissorter till kunderna, och då måste man ju veta vad det smakar :p

annars har vi inte gjort så mycket mer idag.. det har varit vääldigt lugnt idag, det kom kanske 20 kunder på 4 timmar, haha. så det blev en del godisätande :p
och fikande.. fast kaffe luktar bläk.

just nu funderar jag på om jag ska ge mig ut och lägga ett spår till hanke.. fast risken är väldigt stor att det hinner komma någon och förstöra det innan vi kommer ut igen, det måste nog ligga typ 40-50 minuter idag.
annars går vi nog bara ut och leker kurragömma, det funkar också ganska bra.

för städa gjorde jag igår.. så det tänker jag inte sysselsätta mig med idag.
så jag har nog inga planer innan klockan 20, för då börjar idol, fast igår var det inte så kul ändå.
iofs har jag.. ehumm.. köpt dirty dancing. alla pratar om den filmen nu, så jag kanske skulle kolla på den idag.
hur kul är det att vara skådespelare och inte bli omtalad försen man är död?
på tal om död så ringer dom i klockorna på kyrkogården nu, dom hinner få ner ganska många i jorden där på dagarna ibland.
det lät hemskt.. :S men så är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0