inflammation

jaha, idag har man varit på vårdcentralen, fick en läkare som inte var svensk, fattade typ vartannat ord.. haha.
men iaf så har jag en inflammation i lederna i ett finger, så jag fick en äcklig salva som jag ska smörja med i tio dagar, först skrev han hundra dagar, då blev jag lite rädd.. haha



hmm.. det står en kille och dricker ur en plunta på parkeringen..


idag har jag sett på änglagård, det känns som en såndär film som alla utom jag har sett. men den var inte så bra. haha


dagens bästa låt är:
Är på väg - med Björnbröder (haha, nu kom jag precis på att Björn Skifs sjunger den, och han heter Björn, och han har rösten till en björn. nu tappade jag bort mig lite tror jag.. men det var kul i mitt huvud iaf :D jag är flummig)

dagens roligaste citat är:
"hej jag heter thanna och jag är arbethlöth"

nu ska jag återgå till att ha tråkigt :)

Kommentarer
Postat av: marika

jag har inte heller sett änglagård :å



men sen kom vi, och då hade du kul! :P

2009-09-29 @ 17:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0