jobba idag :)

Är det  bara jag som tycker att reklamen emot AIDS är otroligt läskig?
dom bilderna med Hitler och Stalin som säger att AIDS är massmördare..
man kan googla på typ Hitler och AIDS om man vill se dom.
jaja, dom kanske berör folk, jag tycker tex att dom är vidriga på nåt sett, men jag vet inte om det får nån annan verkan, jag tror inte att folk som går på krogen och raggar upp någon för att knulla kommer börja fråga: "Ursäkta, men har du AIDS?" eller?
dessutom tror jag att folk med aids tar illa upp, alla har inte "valt det själva" eller hur man kan säga.
jag kanske bara är för involverad i hela hiv/aids grejen?

skit samma.
fick för en timma sen veta att jag får jobba i eftermiddag, det tackar man ju inte nej till. :) så om en timma ungefär åker jag till jobbet och kommer sedan hem runt halv ett. mysigt :)
vi får se hur det går, jag kanske somnar och följer med nåt paket ut. haha
Har iaf laddat mp3n och ska ta med vatten och frukt för att hålla mig vid liv :p
tre raster får jag med, har för mig att det bara är två på förmiddagsskiftet?
eller jag minns inte förresten. haha

mamma har varit här idag med, vi åt bullar och kakor :p

och igår var johanna, nikki och noomi här, och nommi var ju världens sötaste lilla hund!
jag vill ha en valp! en hårig söt liten valp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0