trött..

fick igår veta att jag skulle jobba idag, onsdag, torsdag och troligtvis även fredag :)
så nu har jag jobbat mitt första pass denna veckan, och jag har ont överallt..
det tar på krafterna att lyfta saker konstant i lite mer än åtta timmar, när man dessutom jobbar med en tysk som inte kan svenska blir det inte bättre..
men idag hade Manfred (aka Mannie) tur. jag var precis påväg att döda honom när han gav mig en toblerone..
så där fick jag lite nya krafter och sen klarade jag mig de sista timmarna med, men det är inte jättekul att åka hem heller.. haha
man är trött och har ont överallt, och joakim vill bara sova.
suck.

imorn ska vi nog på speedway om allt blir som jag vill :p haha
fast jag vet inte hur det blir, jag bestämde med mamma och pappa om att vi ska åka med dom för en vecka sen, och idag ringde jockes mamma så han bestämde med henne att vi ska träffas vid sjukhusparkeringen vid 18.
jag tror inte att pappa kommer hinna så tidigt och jag vet inte om jag orkar gå 1,5 km med stolar och grejer när man kan parkera 10 meter från ingången. :p
så yes, jag är lite sur över hans egna beslut där ja :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0