vanlig dag

idag har jag sålt det sista akvariet, så nu är alla tre äntligen borta!
idag har varit en helt vanlig dag, var på försäkringskassan idag på förmiddagen och skulle kolla att min förra arbetsgivare hade anmält min skada eftersom att den fortfarande inte, efter två månader, har blivit bra.
men nix, det hade han inte gjort, trots att det är hans skyldighet och att jag faktiskt bad honom att göra det.
så nu fick jag 4 A4 papper att fylla i med jättekorkade frågor.

passade på att anmäla till aretsförmedlingen att jag har fått lite jobb med, och vet ni.. killen jag pratade med.. han var.. trevlig! :o han måste ha varit nyanställd..
man är inte trevlig om man jobbar på af i nässjö, det ingår i deras policy att vara otrevliga..

sen tog jag svängen ner till musikaffären och lämnade in min gitarr på makeover, dom ska byta alla strängar på den.
när jag har försökt mig på sånt har gitarren sett ut mest som en död katt med morrhår åt alla håll :p där nere vet jag att det blir snyggt och bra gjort.. :)

jaja, avslutade iaf dagen i Högagärde, fixade om lite med hundkojan som jag byggde till zingo, tog bort en av kortsidorna och spikade för den gamla ingången, den var för smal för att han skulle våga sig in där, han har nämligen blivit lite rädd för att stöta emot saker oh så nu på äldre dagar, det gör väl troligtvis mer ont nu än vad det gjorde förr.
det blev jättebra och han vågade gå in :)
sen ringde jag morfar och pratade med honom en stund, han blev väldigt glad :)
efter det hjälpte jag mamma att tvätta triken :) har kommit på att det är sååå mycket lättare att tvätta motorcyklar utan krom :P  haha

kanske ska till högagärde imorn igen och följa med mamma och pappa till sävsjö, isf blir det att köra saab 9-3 sportkombi med två turbo i.. ja, jag älskar pappas bil :D haha. den går fooort :D

Kommentarer
Postat av: marika

hm, när jag var på arbetsförmedlingen var han som jag pratade med trevlig.. kanske var samma? :p

Jag är lite avundsjuk på att du har grejer att göra på dagarna.. iofs har jag också det om jag orkar och vill.. :å

2009-09-01 @ 22:58:12
Postat av: ida

ja, det måste det ju ha varit, för det kan väl inte finnas två trevliga?! :O

haha, du är lat :P du orkar ju inte ens blogga :å

2009-09-02 @ 09:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0