Aprilväder!

Usch vad jag inte gillar detta väder!
Igår snöade det i princip hela dan. Inget som stannade på marken speciellt länge iofs, men synen att det faktiskt faller nåt vitt från himlen gör mig deprimerad.

Idag har vi varit en sväng i Nässjö och köpt lite fredagsmys och ett par nya mc stövlar till Jocke.
Var även inne i verkstan och lyssnade på effektavgassystem eller vad det kan tänkas heta.. :p (så nu luktar hela jag avgas)
Så det blir nog ett nytt till sommaren :)
På vägen till och från Nässjö kom det regn, snö och hagel om vartannat. Inte kul.

Senare idag blir det nog en sväng ner till Get Out mässan. Bodafors enda stolthet. haha.
Det är väl en av Sveriges största friluftsbutiker om jag inte har fattat allt fel.
Ikväll gör vi nog ingenting tror jag, förrutom innebandyn.

Sen måste jag be om ursäkt också, min otroligt namnfixerade pojkvän har nu upplyst mig om att det inte är ett nytt Windows Vista som är installerat, det är Windows 7! haha. Är du nöjd nu?

Kommentarer
Postat av: Jocke

Nu är jag nöjd :P

2010-04-23 @ 13:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0