Dear Mr/Mrs Lou,

Vad otroligt irriterad man blir när man inte kommer ihåg var man har gjort av matlistan och inte kan minnas vad man har planerat att äta..!
Öppnade kylen och tänkte att den skulle ge mig någon ledtråd, men ne. Bara vanliga saker.
Minns att imorgon var det tänkt att vi (läs jag) skulle göra mammas recept på potatissallad och till det skulle vi grilla kotletter, men eftersom vädret är bättre idag än vad det ska vara imorgon så tar vi nog det idag.
Så nu återstår att se om jag lyckas komma ihåg vad vi ska äta imorgon:P

På kvällen blir det troligtvis grillade hamburgare, men den delen står inte jag för så vi får se :)


Idag har jag för övrigt gjort nationellt prov i engelska.
Gick ganska bra tror jag, förutom att jag skulle skriva till en person som hette Lou nånting nånting. Och jag kunde inte komma på om Lou var en Mr eller Mrs. Så jag skrev Mrs.
Sen när jag kom hem och googlade så såg jag att det kunde vara både en man eller kvinna. Iaf om man är född i Kina. Och det kan inte min engelskalärare veta om Lou är eller inte!

Så där skulle dom bara våga sätta fel.

Årets roligaste ägg :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0