.

Nu ska jag snart iväg till Nässjö för min engelskalektion. Imorgon är det dags för nationellt prov. Det ser jag inte fram emot.

Men idag är det vanlig lektion :)
Har lite grejer att göra innan den börjar, ska köpa ögondroppar och koksaltsnässpray till min pollenallerig, sen ska jag köpa ost, russin och ev en blomkruka. Insåg igår att jag ska plantera ut gräslöken nästa vecka och den får inte plats i dom andra krukorna.. hmm.
Sen ska jag även in på Granngården och se om dom har ett b-vitamintillskott som heter Shy Feeder. Det ska visst fungera väldigt bra mot fästingar. Medlet är för hästar, dom har visst ett för hundar också, men det är mycket dyrare och innehåller samma saker. haha.
Jag känner inte för att spruta på Hanke nervgift i år. :p Det funkade inte bra sist vi provade, och halsband är jag inget stort fan av. Så det får bli att prova vitamintillskott. Enda biverkningen som finns är visst att pälsen kan bli lite glansig. haha.


Igår var jag ute och provade att cykla med Hanke i några minuter. Första minuten fattade han inte vad jag höll på med och skällde som en galning på mig. Men sen fattade han poängen och sprang bredvid mig :) Förutom när vi vände och han fick syn på husse. Då vaknade draghunden i Hanke till liv och jag fick ge honom fri kommando för att han inte skulle välta hela cykeln :p Tänkte att jag skulle ta en liten runda i eftermiddag också om vädret tillåter :)

Från dagens morgonpromenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0