Hej mitt vinterland!

Visst är aprilvädret härligt!
Jag som har saknat snön så mycket!
..Men som tur är så har den redan börjat tina bort, så det är mycket möjligt att jag överlever detta bakslag.


Idag har jag varit och hälsat på på ett dagis till här i Bodafors, så nu hoppas jag att alla tänker ta ledigt eller bli sjuka lite framöver :p

Lite senare idag står matlagning på schemat. Ska prova kycklingfilé fylld med bacon och pistagenötter och limesmör till det. Får se om mitt experiment kommer fungera :p
Sen är det tvätt som gäller i eftermiddag. Kommer nog inte ens vara två fulla maskiner, så det går nog fort. :)
Idag blir det ingen engelska, fick ett sms av min lärare igår att hennes dotter är magsjuk (för ovanlighetens skull... våran lärare är hemma med sjukt barn flera gånger/månad) så istället ska jag skriva ett cv och ett persoligt brev på engelska. Kommer gå väldigt fort med tanke på att jag har flera olika på svenska, så det är bara att byta språk på det :)

Nu såg jag precis att ett av mina lavendelfrö har kommit upp över ytan :D, jag hade nästan börjat ge upp hoppet om dom.. Jag vill ha lavendel.. Det luktar så otroligt gott!

Kommentarer
Postat av: [s a n n a]

hahaha jag skrattar ihjäl mig åt snön!!! XD

2010-04-21 @ 17:40:25
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/aupair
Postat av: Ida

Du.. vänta bara, jag har skickat den till dig som hämnd! :p

2010-04-21 @ 19:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0