Jobb!

Idag på morgonen ringde nån tant från kommunen och frågade om jag kunde tänka mig att jobba på hemtjänsten i Runneryd (Nässjös Rinkeby) i sommar.
Egentligen ville jag inte ha jobb i Nässjö med tanke på att jag måste pendla och så, så jag sa att jag skulle ringa och kolla på ett annat ställe där jag har sökt först innan jag svarade henne.
Så idag har jag pratat med hemtjänsten i Bodafors, och dom sa att jag har fått jobb!
Det är en sån otroligt härlig känsla :D
Schemat är inte lagt än, så jag vet inte alls hur jag kommer jobba. Har jag otur kanske det bara blir nån helg, men det är så skönt ändå!

Och sen att faktiskt ha chansen till två jobb är ganska trevlig också :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0