lägenheten!

Snart snart snart är lägenheten vi vill ha våran!
80 kvm, egen ingång, egen disk- & tvättmaskin, tre förråd, parkering under tak. Ja tack :D Annat än det här äldreboendet :)
Ska dit på fredag och skriva på kontrakt :)

Men först blev jag helt tokig!
När lägenheten kom ut på Lindens hemsida skulle vi göra en intresseanmälan på den och då visade det sig att alla våra poäng var borta! Nästan 800 poäng hade blivit 0.
Jocke ringde in till kontoret och frågade vad som hade hänt och då hade dom gjort nån uppdatering av datasystemet vilket hade medfört att allas poäng var borta!
Najs..
Men som tur var så visste hon att vi hade jättemånga poäng för vi var där för nån vecka sen och frågade, så vi fick lägenheten :)
Men jag kan tänka mig hur surt det är för personer som står i kö till en lägenhet om dom inte vet vad dom har för poäng.. Jag undrar hur dom ska lösa det..

Aja, idag har vi varit ute i en timma med Hanke, hittade en ny skogsrunda att gå. :) Najs bajs!

Just det, sen gick vi upp tio i sex idag på morgonen för att åka och hämta Jockes gamla mc som han sålde sen :)
Skönt att bli av med den.
Hade jätteproblem med att somna om sen! Men nån timma blev det iaf.

Igår var jag ju som sagt med Marika i Jkpg.
Åkte hem till henne och hälsade på alla hundar först, och såg Helena och Tomas trevliga lilla tillfälliga lägenhet eller vad man kan kalla det (aka familjen Eklunds vardagsrum). haha.
Sen åkte vi till Max och efter det kunde vi knappt röra oss. :å
Men jag köpte iaf en skjorta på H&M, 250 kr på damavdelningen, 99 kr på herravdelningen! :P Hade inte Marika varit med hade jag inte haft en tanke på att kolla på herravdelningen, och då hade det heller inte blivit nån skjorta! :D
Sen åkte vi till Nässjö och köpte dammsugarpåsar till mig! :D

Sen sov jag typ bort resten av dan! :p

Nu åker det omkring en gubbe på gräsklippare ute på gatan...

Kapellgatan 14 :) Lägenheten närmast på andra våningen är det vi ska flytta till om nu inget mer krånglar! :)


Min rosa lilla råtta

Kommentarer
Postat av: marika

"ska du ha en påse till...dina påsar? hm, det lät ju lite konstigt" XD

vi får inte glömma att planera in våran filmkväll sen :p

2010-04-07 @ 17:44:53
Postat av: Ida

Hahaha xD Hon var lite konstig.. :p

Ne, men vi får inte berätta att vi ska kolla på töntiga tjejfilmer för nån :å

2010-04-07 @ 19:05:05
URL: http://idahson.blogg.se/
Postat av: marika

Ne, det måste verkligen hållas hemligt :P

2010-04-08 @ 11:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0