mmmm max..

De du Sanna!
Imorn ska Marika och jag till Jönköping, och där finns Max! Mohaha!
Nu ångrar du allt att du åkte va? :p

Denna helgen har gått fort. Men jag kan inte minnas vad jag har gjort..
I fredags var vi nog i Vetlanda, i lördags var jag i Huskvarna, igår tränade jag och Hanke med Åsa, på kvällen var Mikael här och idag har jag nog varit hemma tror jag.. Var och handlade en sväng också :p

Imorgon ska jag då till Jönköping med Marika, på onsdag har jag tvättid på eftermiddagen så det blir att hålla sig i Bodafors iaf. På torsdag är det scout-ledarsamling eller nåt i den stilen och sen är det helg igen :)
På lördag är det dags för examination för Hanke och mig. Är inte speciellt nervös, tror att vi kommer klara det ganska bra :)


Hittade detta nånstans igår.
Så sant så sant.. :p
Fast Hanke är iaf för det mesta beredd att förhandla om jag har nåt bra att byta med :p

EN TERRIERS ORDSPRÅK

§1. Om jag tycker om det, så är det mitt.  
§2. Om jag har det i munnen, så är det mitt.
§3. Om jag kan ta det ifrån dig, så är det mitt.
§4. Om jag hade det förut, så är det mitt.

§5. Om det är mitt, så kan det aldrig vara ditt på något sätt.
§6. Om jag tuggar sönder det, så är alla bitar mina.
§7. Om det ser ut som mitt, så är det mitt.
§8. Om jag såg det först, så är det mitt.
§9. Om du leker med något och lägger det ifrån dig, så är det automatiskt mitt.
§10. Om det är trasigt och tråkigt, så är det DITT!

Kommentarer
Postat av: [s a n n a]

men blu på er! :å men jag ska iaf till starbucks imorn! dit kan inte ni gå! :å

2010-04-06 @ 00:32:17
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/aupair
Postat av: Ida

haha, ne det har du iofs rätt i.. Men starbucks kan inte mäta sig med max! :D

2010-04-06 @ 09:18:47
URL: http://idahson.blogg.se/
Postat av: marika

max! :D det var gott gott gott :D

2010-04-06 @ 19:12:20
Postat av: Ida

Gottigottgott! :D

2010-04-07 @ 14:07:49
URL: http://idahson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0