Shoppingsugen!

Jag har blivit otroligt shoppingsugen!
Just nu skulle jag behöva en månadsinkomst på en sådär 40.000 kr.. Efter skatt!
Det är 40.000 mer än vad jag har nu så jag inser att jag inte kommer kunna köpa allt jag vill ha.  :p

Igår i Nässjö så köpte jag iaf en knäckebrödslåda, haha, och ett par jenas. Såg att mina favoritjeans snart kommer börja gå sönder, och då kan det vara bra att ha några att byta till innan det händer liksom :p
Crocker Pep tror jag dom hette..  dom hade ett gulligt namn iaf :p
Sen när jag gick där helt fridfullt på stan så kom det helt plötsligt upp en ambulans bakom mig, fast på vägen då :å
Och det märkte inte jag innan den var bara någon meter bakom mig och satte på sirenerna! Hjälp vad rädd jag blev..

Men iaf, jag ska skicka iväg ett sms till Jocke och höra om han kan tänka sig att åka till Jkpg idag :p
För jag har hittat en massa kläder jag vill ha. :å
Och sen hoppas jag att jag kan få tag i muggarna på Ikea. Har köpt en massa platta och djupa tallrikar i samma kollektion, sen insåg jag att det kunde vara smart att ha likadana muggar också.. Framtidsplaner liksom.. haha.
Men dom muggarna har slutat tillverkas, så chanserna att jag kan köpa dom försvinner mer och mer för varje dag.

Förresten så har vi haft en fjäril i våran lägenhet ett tag, fast de senaste dagarna har jag inte sett den så den har nog gömt sig nånstans. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0