solsken!

Nu har jag varit ute med Hanke i solskenet!
Det är väldigt skönt att solen äntligen har hittat till Sverige också!
Fast dom hotar med snö till helgen, men det tänker jag ignorera :)
För idag ska vi ha 14 grader, och det är najs!

Igår var vi och hämtade hem våran kära motorcykel, åkte en sväng till Sävsjö för att köpa smör också. haha.
Det var lite ovant att åka, det var ju några månader sen sist :p
Mina fotpinnar fixade Jocke för nån vecka sen också, så nu satt båda rakt ut.. Innan har den ena lutat neråt, inte jätteskönt efter några mil.. :p

Men åter till idag då..
Var ute med Hanke i skogen 1,5 timma ungefär. La ett kort spår också, bara för att kolla att han kommer ihåg. :p Han var jätteduktig :) Det var längesen vi spårade, har prioriterat annat. Men ikväll ska vi ut med några från hundklubben och lägga några spår och träna sök. :)

Har börjat ha med vatten till Hanke på våra promenader nu, det är väldigt kul att han blir så varm och törstig redan nu.. När det är kanske 10 grader i skogen. Ser inte fram emot sommaren på den punkten..

En liten bit av dammen, där Hanke till min stora förvåning badade igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0