Tidig morgon, trevlig dag! :)

Idag vaknade vi innan 7 av att en av Jockes kompisar råkade ringa honom. Inte så jättekul.
Solen sken allt den kunde in i sovrummet också, så vi kunde inte somna om någon av oss.
I kväll blir det att leta upp den mörkaste filten och hänga för fönstret, för det är inte första morgonen jag inte kan sova för solen.

Sen åt vi frukost, Jocke fixade med datorn, som krashade igår kväll..
Men allt fixade sig och nu har vi ett nyare windows vista installerat också. Kommer säkert vara jättebra när jag vänjer mig vid det :p

Förberedde maten och sen bar det av till Nässjö där jag agerade klippmodell till Sannas lillasyster Erica. Gick jättebra :)

Kom hem, åt mat, gick ut med Hanke.
Var ute i en timma och fokuserade enbart på hans gång.
Jag borde alltid lägga ner så mycket enerig på det. Då skulle han gå toppenfint på bara några dar, men jag glömmer och orkar inte alltid. Så på den punkten är det matte och husse som är det största problemet :P

Sen fixade jag klart min engelska, lämnade tillbaka min bok och gick ut på en egen liten promenad på 30 minuter.
Fick sådär ont i ljumskarna efter ett tag, så jag satte mig och kollade på fåglar vid dammen. haha. Fåglar är ganska roliga faktiskt. Iaf om dom gör nåt :p
Sen gick jag hem, åt lite keso och nu sitter jag här.. :)
Och livet känns väldigt bra just nu, tror att det mestadels beror på att jag är klar med den där hemska engelskauppgiften!
Hoppashoppashoppas att vi inte behöver läsa nån mer bok nu, för nu vill jag börja läsa alla hundböcker jag fick i julklapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0