Strömavbrott

Jaha ja, då har man upplevt sitt första strömavbrott i lilla Bodafors! :)
Lite innan elva slocknade allt. Trodde först att det var hela Bodafors, men det visade sig att det bara var våran lilla klump i mitten som hade drabbats :p
Men nu ca 4 timmar senare har vi el igen. yay :p
Så nån bra mat blev det inte idag, eftersom Joakim skulle till jobbet fick vi köpa pizza. Men det är ju inte helt fel det heller.
Imorn blir det svampkyckling! :p

Nu har jag varit uppe på vinden och letat hänglås, det var ju nämligen så att vi hittade två förråd i källaren för ett tag sen, det kanske jag skrev..
Så nu har jag tänkt att jag ska flytta ner lite grejer till ett av förråden i källaren, för på vinden kan man knappt ta sig in för det står kartonger överallt.
Så typ grillen, kylväskan och lite annat sånt som man kan få användning för ska få flytta ner 4 våningar :)
Sen kanske man tom kan nå sånt som är 2 meter in i vindsförrådet! :)


Hankys sista dag i Tenhult!
Det var allt lite sorgset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0