Bröllop.

Jag måste bara börja med att klaga lite (mycket), så vill ni inte läsa det så kan ni hoppa över första stycket.
Men mitt hjärta och våran bil går bara inte ihop!
Som dom flesta vet så har jag ett svagt hjärta, hjärtklaffarna funkar inte riktigt som dom ska göra, vilket leder till att hjärtat inte alltid orkar pumpa upp blodet i hjärnan, vilket i sin tur leder till att jag svimmar och detta har under årens lopp gett mig en väldans massa blåmärken ;P (för att inte glömma den gången jag svimmade på idrotten i gymnasiet och Hamid skrek att mitt huvud måste upp. haha. tur att man kan skratta åt det iaf :P)
Nu då till våran värdelösa bil!
Ac:n funkar inte! Den har aldrig funkat och kommer heller aldrig göra det!
Och för er som inte är så jätteinsatta i hur en ac fungerar så kan jag berätta att när den inte är igång så blir det vaaaarmt i bilen! haha
Och blir det varmt så "sväller" blodkärlen, dvs dom blir bredare. Hur i hela fridens namn ska då mitt hjärta ens orka pumpa upp blodet till halsmandlarna?! vavava?
Så igår på vägen hem från Nässjö så fick jag lägga mig dubbel i sätet för att underlätta för blodet att rinna ner.
Alltså har jag kommit fram till följande: Jag ska ha bidrag till att köpa en ny bil med jättebra ac pga sjukdom :D
Bra va? :p

Till lite roligare grejer nu då,
jag är inne på sista jobbveckan. :D Idag jobbar jag kväll, sen har jag bara lätta pass kvar, 7-11, 7-16 och 7-12. Sen är det helg och sen börjar jag skolan, och jag är nervös!! Har inte heller fått tag på nåt schema, det gör mig lite frustrerad.. Men det kommer väl det med..

Det roligaste som har hänt sedan sist är självklart Elin och Jockes bröllop!
Jag vet inte riktigt var jag ska börja berätta..
Antar att bilderna får säga sitt.
Utomhus kunde dom vara iaf, helt otroligt att vi fick fint väder!
Maten var jättegod, vi lyckades göra vårat jobb som värdar bra, och alla verkade ha en mycket trevlig kväll!








Kommentarer
Postat av: Johanna

innerst inne så vet ja att ja inte har gjort nått fe, höll hastigheten och allt och de gick så fort. men ändå kan man inte låta bli att må dåligt över de.

Katten tog dom bort sen, den var så dålig så de var de mest humana och jag gick tillbaka med en blomma som ett förlåt.

aldrig kul att behöva gå och berätta en sådan sak för ägaren, men ja förstår inte dom som skiter i de! skulle ja skita i de så skulle de vara på en motorväg, oftast så kan man tyvärr inte stanna :(

Men nu har jag i alla fall gjort allt vad jag kan och tyvärr kan jag inte få detta ogjort, huvudsaken är att ägaren vet att jag bryr mig. och de verkar som att jag var med chockad än ägaren, flera gånger sa hon till mig, ta de lungt, de är ingen fara. Ska bara lyckas släppa de hela.

2010-08-20 @ 20:06:24
URL: http://www.johannasdjur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0