Det börjar närma sig igen..

Ni vet den där nervositeten man har dagen innan man ska börja på en ny skola.
Kommer jag få några kompisar, kommer jag klara av det, kommer det vara skitjobbigt, kommer det vara tråkigt eller roligt.
Tänk bara på Tenhult, jag fick dras med Sanna och Marika i tre år, det vill jag inte vara med om igen ;)
Haha.
Ne, men det ska nog gå bra. Precis som det gjorde i Tenhult.
Förrutom att denna gången kommer jag inte vakna mitt i natten av att Kurtsson och hmm.. Christian kanske han hette? satte på porrfilm på högsta volym..
Jag hoppas att det kommer bli en lika bra klass som vi hade i Tenhult..
Usch vad jag saknar Tenhult!
Även de absolut tråkigaste lektionerna kunde bli rikigt roliga med våran klass..!

Idag fick jag förresten ett brev från Linköpings Universitetssjukhus.
Dom vill att jag kommer och gör undersökningar för att stödja forskningen av den sjukdomen jag har.
Förra gången fick jag göra ett tippbräde test, och jag håller verkligen med den personen som skrev brevet, det är ingen trevlig undersökning på något sätt. :p
Bli fastspänd på en brits och halvstå där med sladdar över hela kroppen tills man svimmar.
Ne, det gör jag inte om.
Men nu ska dom testa mer "lindriga" undersökningsmetoder.
Så jag kanske åker upp en helg och bidrar till forskningen. Känns faktiskt riktigt bra att kunna göra en sån sak.
Dom ska ringa mig om ett tag så jag hinner nog tänka klart tills dess.
Första bilden jag har hittat på en tippbräde-undersökning! Det är precis lika kul att stå där som det ser ut :p


Nehä, nu ska jag till biblioteket och hämta min bok, sen blir det kanske en tur ut i lingonskogen med mamma ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv. en skoda octavia årsmodel 98 lite äldre men den duger garanterat åt mig ;)



ush.. de där testet ser ingen vidare kul ut :S

2010-08-24 @ 22:47:32
URL: http://www.johannasdjur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0