Gränsö

Nu var det längesen jag skrev :)
Har iaf haft fullt upp med allt möjligt.
Har kollat på bil, jobbat och varit på mc-träff vid Gränsö slott.
Sveriges största mc-träff, så det fanns en del att titta på, tror att jag hörde siffran 14.000 besökare i år.
I vilket fall som helst så var det jättekul. Många bra band och kortegen var lika kul som förra året. Ca 40.000 personer kom och tittade :)

Men nu är vi tillbaka i verkligheten igen och om en halvtimma befinner jag mig på jobbet.
Jag fick iaf sovmorgon med andra ord.
Det behövdes verkligen efter 4 nätter i tält när grannarna underhåller sig själva med att stå och gasa ur sina stackars motorcyklar hela nätterna.






Kommentarer
Postat av: Jocke

Vilken fin bild du la upp på mig...

2010-08-02 @ 22:31:55
URL: http://idahson.blogg.se/
Postat av: Ida

Du bad om det :P

2010-08-03 @ 15:25:32
URL: http://idahson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0