deprimerande.

Nu är jag sjukt trött på att vara arbetslös.
Det finns inte nånting att göra hemma längre.
Jag lagar mat, städar, går ut med Hanke, bakar en massa saker, läser böcker, är i skolan 3 h/vecka, tittar på tv, sitter vid datan, letar jobb, tränar Hanke.
Ibland ligger jag bara i sängen och tittar rakt ut i ingenting som nåt annat psykfall.
För ibland finns det absolut ingenting annat att göra.

Idag hade jag tex tänkt åka till Jkpg för att köpa present till Jocke, men bilen måste tankas och efter en kontroll av mitt konto så insåg jag att jag inte ens hade pengar för att tanka i några liter.
Så gick det med den planen.
Det bästa av allt är ju att jag inte kan se nåt ljus i "slutet av tunneln" heller.
Jag kommer troligtvis inte få nåt jobb, trots att det ibland känns som att jag letar konstant.
Har jag tur så kommer jag in på högskolan i höst. Det är väl typ det enda ljuset som finns just nu.
(Bortsett från min älskade pojkvän, min jobbiga hund, mina vänner och min familj, ni får inte tro att jag hatar er också :p)

Nu ska jag sluta skriva, ni ska inte behöva läsa om mina cp problem :p
Har jag tur så kanske det är nåt kul på tv.

Kommentarer
Postat av: Sanna

ljuset i tunneln är ju 7 mars 2011 när jag kommer hem! :D haha

2010-02-11 @ 21:18:38
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/aupair
Postat av: Ida Håkansson

haha. Bra! :D

Då blir det Max till lunch och Coco Thai till kvällsmat :p

2010-02-11 @ 21:20:05
URL: http://idahson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0