Dessa byggkillar..

Förhoppningsvis kommer det bli nåt av dom i framtiden..
Men just nu ser det inte så ljust ut..
Har haft en lektion till med dom nu och jag får panik.
Alla kommer till lektionen när dom känner det och de få av dom som har "ursäkter"  har världens sämsta fantasi.

En halvtimma in i lektionen kunde vi iaf börja på allvar och då sa läraren till att alla skulle lämna in våran lilla läxa som vi har haft en vecka på oss att göra (tog 10 minuter för mig).
Alla i vux klassen lämnade.
Men inte EN ENDA av byggeleverna hade gjort det. Typ 7 pers hade "tappat den på väg till bussen", 5 fattade inte att det var en läxa (??) och resten mumlade bara nåt obegripligt.
Men trots att jag lätt skulle kunna halshugga varenda en av dom så är dom faktiskt lite underhållande ibland.
Inte direkt så att man kan skratta med dom, men skratta åt dom kan man faktiskt göra ibland.
För det hörs en hel del mer eller mindre korkade kommentarer där inne kan jag lova.

Jag hoppas att jag kommer stå ut till sommaren. Vi är trots allt bara med dom ca 25 % av alla lektioner vi har.


Jag måste bara skriva om en sak till. Jag har blivit sjukt sugen på Maxburgare..
Igår gick jag med i en Maxgrupp på fb och då började det bli jobbigt.
Sen fem minuter senare kommer det reklamblad i brevlådan från Max! Då höll jag på att avlida..

Sen när jag skulle sova så var jag lite hungrig och tänkte på hur gott det vore med en maxburgare, och det första jag tänkte när jag vaknade var att "nu har nog sanna kommit fram... haha. hon kan inte äta på max".
Ni kan ju tänka er hur hemskt mitt liv är! :p

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag har ätit på mcdonalds på time square ist! :å

2010-02-10 @ 04:11:31
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0