Fiiiiika

Nu har mamma precis åkt hem, hon kom hit och fikade efter att hon hade kört Oskar till vägverket i Jkpg, min lillebror har klarat av uppskrivningen idag! :)
Så snart kommer jag uppmana alla kära bloggläsare att hålla er inomhus.
Så länge han klarar av uppkörningen förståss :p

Förresten så har jag en jättebula i pannan. Den gör ont :(
Vaknade med den igår, det känns som en finne, men den är inte ett dugg röd eller nåt.
Kan slå vad om att den kommer blossa upp lagom till bröllopet på lördag..
Och den kommer innehålla typ 3 kryddmått var om man ser på storleken nu..
Ska nog filma när jag klämmer den och lägga upp på YouTube som alla andra :å

Mitt andra alternativ är att det är en alien som har bosatt sig i min panna och ska vara där tills den har växt klart.
Som man ser i endel filmer och så ni vet :p
Jag kommer nog få huvudvärk tillslut..

Nu ska jag snart försöka släpa mig bort till duschen.
Eller jag ska nog gå ut med Hanke först..
Sen ska jag duscha och sen ska jag ner på stan och äta med Sanna och Marika.
Sen blir det fettokväll :D

I brist på andra bilder så kan ni få ta del av min vackra skohög innan jag beslöt mig för att skänka typ hälften av alla skor som jag inte har använt det senaste decenniet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0