Flyttning pågår

Just nu sitter jag i vardagsrummet tillsammans med mina 12 kompisar flyttkartongerna! :)

Fler kommer det nog bli innan kvällen är slut..
Har packat det mesta i vardagsrummet, det gjorde Marika och jag igår.
Sen är det hyfsat tomt i köket och i skåpen i hallen, och nästan alla våra kläder befinner sig i soppåsar som Jocke lyckades hitta idag, trots att jag letade överallt igår. typ :p

Var på pappas jobb innan också och snodde med mig lite kartonger :p
Jag väntar också på att dom ska ringa från Linden och bekräfta att vi kan kolla på lägenheterna imorn..
Vore skönt att få det gjort så att vi vet till 100% att vi ska flytta nästa måndag.
En väldigt dum dag att flytta på.
Men jocke jobbar ju iaf förmiddag, och om Jörgen kan köra till jobbet så kan ju jag köra lite småkartonger själv med våran bil.
Sen får pappa komma med företagsbussen, som rymmer typ halva våran lägenhet och sen blir det nog en lite släpkärra på det så ska det nog gå väldigt fort :)
Det är tur att man har släktingar i närheten så att dom kan ställa upp med kort varsel. :)
Hade väl varit lite knepigare om de hade bott i andra änden av landet.

Nehä.. Nu står lite packning, lite målning, lite städning av skåp, lite hundpromenad och lite godis på listan!

Så hä mysigt har vi det i vårat vardagsrum nu! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0