Förskola?

Nu har jag äntligen fått tag på rektorn för förskolan som jag skulle praktisera på..
Har ringt henne i en månad utan att få tag på henne..

Iaf så sa hon att dom har andra praktikanter nu, som hade varit bestämmt i ett år som hon bara hade råkat glömma bort..
Lagom roligt att få veta det nu.
Iaf ska jag dit på måndag nästa vecka och prata lite, för jag kanske kommer kunna vikariera mer där om jag har tur.
Och ärligt talat så har mitt intresse för att praktisera svalnat ganska mycket eftersom hon inte har hört av sig.
Sen är det aldrig kul att praktisera lång tid utan någon som helst ersättning.

Plus att jag jobbade i 4 timmar i december som jag fortfarande inte har fått lön för, idag sa hon att jag måste fylla i ett papper, kunde hon inte ha sagt det när jag var där och jobbade?!
Så nu hoppas jag på att jag kommer få vikariera mycket.

Idag ska jag ta mig ner till stan och sola en stund, tänkte gå så att jag blir klar när Jocke kommer hem så får han plocka upp mig :p
Sen ska vi till mascot och kolla på nya mckläder till Jocke, dom han har nu är ju inte de bästa.
Jag vill också ha nya, men mina är inte ens ett år gamla så jag får nog vänta ett tag till. :p
Det är väl inget man går och köper ofta med tanke på vad dom kostar..
Eller vad sägs om en jacka och ett par byxor för 8.000? Som hittat! :D

Nu ska jag baka bröd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0