fortfarande trött.

Jag borde nog börja äta rosenrot eller nåt. :P
Är fortfarande jättetrött sen i lördags..
Kan iofs bero lite på att jag tvingades upp tidigt idag för att åka till Huskvarna och fylla i min lönelapp från DECEMBER och prata lite om när jag kan vikariera och så :)
Så denna månaden kommer jag förhoppningsvis få min lön iaf.
Träffade min kusin också, hon hade visst bytt jobbdagar, det var väldans trevligt!

Hanke fyller som sagt år idag. Tyvärr blev det ingen sovmorgon för hans del med tanke på att jag fick åka hemifrån vid 8. Stackarn fick gå upp mer än två timmar tidigare än han är van vid. På sin födelsedag och allt :p
Men jag sjöng iaf för honom. Haha.
Och så fick han ett paket (aka en toarulle med lite korv i) och när jag kom hem så fick han tårta med korv, leverpastej och lite annat smått och gott :p
Om någon jättegärna vill se så finns bilden på bdb, jag orkar nog inte ladda upp den här :p


Bild från i lördags, Josefin och Mikael


Paketöppning


Är man en väldigt trött hund så är det inte alltid man orkar räkna ut hur man ska öppna paketen, då kan man istället ligga ner och försöka med tankekraft :p
Men Hanke förvånade idag och öppnade paketet på "riktigt" istället för hans vanliga metod: äta sig in


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0