Göteborg

Idag vaknade jag tjugo över sju.
På tok för tidigt för en lördag..
Jocke skulle iaf iväg till Göteborg för att träffa sina gammla lumpen kompisar.
Så det var bara att sätta sig i bilen och köra honom till stationen.
Och nu sitter jag här, sjukt trött men jag kan som vanligt inte somna om. :P
Har busat lite med Hanke, men sen somnade han igen så nu sitter jag ensam här.

Ska åka till Anneberg om några timmar och träna med Åsa och Hanke, vi ska va i ett stall, så vi får väl se vem som är mest intressant. Jag eller hästbajset..?
Ska väl ställa mig och skära upp lite korv och sånt om en stund.
För jag känner att jag kan behöva hjälp i kampen.. haha
Iofs har nog Hanke aldrig sett nåt hästbajs, vad jag kan komma ihåg iaf, så jag vet inte om han är intresserad.
Men vilken hund tycker inte att bajs är skitroligt?
Äckliga djur det där egentligen.

Nehä.. Nu ska jag sätta mig vid tvn och kolla på disneydags.. Så länge det inte är nya tråkiga barnprogram.
Vart tog timon och pumba vägen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0