Idag!

Idag känns allt lite lite bättre än igår.
Var på Linden i förmiddags, vi gick och la oss jättetidigt igår för att det snabbare skulle bli idag. haha.
Men iaf, exakt klockan tio idag på förmiddagen så var vi på Linden och förklarade våran situation och vi gärna ville flytta.
helst igår. :p
Så vi ska kolla på två lägenheter i Bodafors på onsdag, troligtvis, hon skulle bara kolla med killen som bodde i den ena lägenheten först.
Och då får vi nyckel första mars om vi bestämmer oss för att ta någon av dom, vilket vi med största sannorlikhet kommer göra.
Sen blir det att bo där i några månader och sedan troligtvis ta över josse och mikaels lägenhet :)
Så dom månaderna kommer nog bli lite tråkiga, vi lär ju inte packa upp alla kartonger direkt :p

Nackdelen med att förklara för Linden är att våran bovärd kommer ta sig ett snack med våra grannar..
Förhoppningsvis är han väl smart och gör det när vi har flyttat...
Fördelen är ju att dom förstår oss, även om dom tyckte att det var grannarna som skulle flytta och att vi skulle polisanmäla dom. Så vi slipper tre månaders uppsägningstid och så. :)

Ikväll blir det iaf att börja flyttpacka. Även om det av någon anledning skulle skita sig med dom här lägenheterna så kommer vi inte bli kvar här länge. Och om det blir någon av dom så har vi bara en vecka på oss att packa och städa..
Marika kommer och håller mig sällskap ikväll också, det är ganska skönt att slippa vara ensam kan jag säga :p
Sen tror jag att jag kommer åka hem till mamma och pappa någon kväll också, och så får dom komma och hjälpa mig att packa.
Det är lite dumt att Jocke jobbar kväll. Men jag har utsett mig själv till Chef för Flyttpackningen (för jag kommer ju få göra det mesta själv :å) och då låter allt bättre.

De två husen vi ska kolla lägenheter i.. :) Dom ligger visst precis bredvid varandra.



/Chefen för Flyttpackningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0