Jobba!

Idag ska jag få jobba hos pappa! :)
Från 12,30 till 16, 17 nångång.
Kommer säkert inte bli speciellt roligt.
Skruva, skruva, skruva, skruva.. (Iofs vet jag inte säkert att det är det jag ska göra, men det brukar bli så :p)
Men jag längtar ändå. :p
Att ha nåt att göra, att anstränga sig lite, att tjäna pengar.

Sen bär det av till Backen för att kolla in Josse och Mikales hus som dom ska börja hyra i sommar, det är lite av ett renoveringsprojekt nu kan man väl säga :p
Efter det åker vi till mamma och pappa, som bor typ 5 minuter därifrån och sen är det dags för Glee! :D
Ser ut att bli en riktigt bra dag.

Nu ska jag ge mig ut med Hanke på promenad, efter det blir det min egen "träningspromenad" som kommer ligga på 40-50 minuter idag.
Marika du ska också gå idag! :D
Kanske inte i 50 minuter, men iaf 20!
Man måste börja en rätt ände :p

Hankes nya favoritsovställning. Själv skulle jag nog få hyfsat ont i nacken.

Kommentarer
Postat av: marika

nehe, jag ska inte alls gå idag :P För igår fick jag dos 2 av vaccinet mot svinisen och idag är jag megasjuk :å

2010-02-18 @ 10:23:33
Postat av: Ida Håkansson

Ditt as! haha.

Då blir det dubbelträning när du blir frisk ;)

2010-02-18 @ 11:09:01
URL: http://idahson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0