Klappat och klart :)

Eller nästan iaf, imorgon ska vi ner till Linden och skriva på kontrakt.
Vi ska även till banken och telia, så det blir stressigt även imorn innan Jocke ska till jobbet.

Det var ett ganska lätt val mellan lägenheterna.
Den första var en tvåa med kakel i hallen, alla garderober och alla lådor är i trä, spisen är en såndär med häll, fläkten är en såndär stor cool grej i silver och balkongen var gigantisk.. :p
Lägenhet nummer två var även det en tvåa, med blommor och blåbär på tapeterna, två små garderober och köket hade gröna luckor made in 1965.. typ.

Så ja, vi valde lägenhet nummer 1.
Och jag ska ärligt talat säga att jag blev lite besviken när jag såg att köket var så sjukt fint, med tanke på att vi förhoppningsvis flyttar igen om en sådär 4 månader.
Jag tar gärna med mig köket.. :p

Men iaf så flyttar vi väl på måndag.
Jocke jobbar förmiddag så om han kan åka med Jörgen så får jag ägna förmiddagen åt att flytta lite småkartonger och sånt. Och så får vi hjälp av hela tjocka släkten på kvällen. :)

Jag hoppas att det kommer vara hyfsat väder iaf.
Idag har det ju varit jättefint. Sol hela dan!

Vårat nya hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0