Mer jobb!

Kommer få jobba lite idag också, vet inte alls hur länge, troligtvis inte länge. Men även om det bara blir en timma så är det en timma :)

Det blev en hel del plockande igår..  308 skruvar, 120 hjul, 300 små pluggar, 260 stora.
Monterade lite glasögonställ och ben till några bord. Sen fick jag hjälpa pappa att lyfta tuuuunga grejer. Oj vad stark jag kände mig då.. ^^
Sen var jag lite cool och skickade iväg paket med en lastbilsgubbe och svarade i telefon en gång.
"Välkommen till Accretio inredning och design"
Pappa lämnade nämligen mig ensam en stund och alla andra var lediga. Det var lite skoj att vara där själv, fast mest läskigt :p
Speciellt när lastbilen kom och jag inte hade en aning om vad han ville först :p
Men det fixade jag galant! :D

Efter att jag hade slutat så åkte vi och hämtade Mikael och kollade på deras blivande hus..
Och jag kan tala om att det inte alls var trevligt. haha.
Eller jo, det var det.
Men jag blev lite smått avundsjuk.
("Lite smått" är en lögn.)
Jag hade kunnat döda för att få flytta ut på landet!
Fast en lite större inkomst än vad jag har nu behövs för det..
Men denna månaden kommer jag nog få hela 200 kr i lön! haha.
Om jag inte får från pappa också denna månaden kanske. Då blir det lite mer iaf :)

Ikväll blir det nog att åka på innebandyn, har tom hittat min klubba som jag fick när jag var ung och dum och faktiskt spelade innebandy. Vad gammal jag kände mig nu..
Fattar inte riktigt hur det fungerade med tanke på att jag alltid har varit livrädd för bollar.

Marika: Idag är det styrka som gäller! :D

Idag får ni en bild på grannens flöte, krok och metrev som jag (förvånande nog) ännu inte klippt ner.

Kommentarer
Postat av: marika

ha ha du är gammal och har spelat innebandy :å

Jag ska försöka tvinga mig att träna sen, men det är trååkigt :å

2010-02-19 @ 13:29:16
Postat av: Stina

Vad metar han efter? :P

2010-02-21 @ 10:02:05
Postat av: Ida Håkansson

Hanke? haha XD

2010-02-21 @ 13:54:08
URL: http://idahson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0