nu snöar det igen.

Jag börjar bli skeptisk till att det någonsin kommer bli sommar igen.
Vi kommer säkert få en ny istid.

Idag har vi hunnit med en hel del måsten..
Skrivit på kontrakt, fixat med banken och skaffat nytt internet, tv och telefon. Så snart kommer vi vara coola och ha hemtelefon! haha.
Fast det är ju bra att ha ibland :)
Dock kommer vi vara utan allt i ca 10 dagar..!
Men som tur är kommer vi ha dom vanliga kanalerna iaf, så jag missar inte Glee! Då hade jag vägrat flytta. ^^
Och jocke har ju internet på telefonen så det ska nog gå. Josse och Mikael bor ju 4 minuter iväg annars :P

Idag ska jag väl fortsätta lite med städningen.
Ska börja med att flytta undan kartonger, just nu står dom lite överallt och är ivägen.
Det blir trångt när man tömmer alla garderober, hyllor och lådor och ställer det på golvet.

Igår städade jag till kvart över tolv, sen somnade jag helt utmattad. :p
Idag är det inte så mycket kvar att göra faktiskt. :)
Några skåp i köket som jag kan tömma.. Och sen är det nog inte så mycket mer att göra..

Hanke kommer nog få flytta till Högagärde på lördag kväll, så kan vi dona bäst vi vill här.
Tycker att det är synd om honom. Inget är som vanligt, det är trångt och jag stressar runt..  Och så glömmer jag nästan bort att gå ut med honom. haha.

Nya favoritsovplatsen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0