Så ska det låta.

Har kollat in en massa "så ska det låta" klipp på youtube.
Kollade bla på ett gammalt när Peter Harrysson, eller vad han nu heter, var programledare.
Fick chips smak i munnen..
Jag är inklickad.. :S haha.
Kommer ihåg alla kvällar man satt hemma med familjen och kollade på alla underhållningsprogram.
Så ska det låta, fångarna på fortet, galdiatorerna, stadskampen..

Dock missade jag nog det avsnittet när Robert Gustavsson var med i så ska det låta.
Tur att youtube finns :D
Sen kollade jag bara på Samuel Ljungblahd.
Får en så sjukt må-bra-känsla i hela kroppen när jag hör honom sjunga och ser honom dansa omkring. haha.
Sen att jag inte alls gillar soul i övrigt är lite av ett mysterium. :p
Eller jag kanske inte gillar det Samuel sjunger..
Eller jo det gör jag visst. Haha
Sen är det så härligt att han är sig själv i alla lägen och skiter i vad folk tycker och tänker..
Det gillar vi :D

Var ute med Hanke för en stund sen.
Det har varit så fint väder idag så det blev en långpromenad i det vackra vädret :)
Jag orkade inte få till nån bra bild, men typ såhär såg det ut :p
Vitt, vitt, vitt, en ful hund i mitten och blå himmel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0