Trött!

Jag har varit helt seg i huvudet hela dan.
Gårdagen spenderades i kyrkan i Bringetofta och sen i bygdegården i Norra Sandsjö.
Så nu har Jocke en svåger :p
Dom var så fina! :)
Har lite bilder på kameran men dom har jag inte orkat lägga in på datan än, sen är dom inte så bra heller.
Har tänkt kolla med Hannah om hon skulle kunna skicka över några, hon kom nog upp i ca 1000 kort igår. Fattar inte att hon orkade..

Jag var modig och gick upp på scenen och sjön en sång. Inte själv förståss, då hade jag nog varit ensam kvar på festen :p
Men typ alla i "gänget" var med, vi hade skrivit en egen sång med melondin "rara söta anna" med Ronny och Ragge :p
Jag hoppas att dom tyckte att det var kul iaf :)

Lille Hanke fick sova över hos mamma och pappa, hämtade honom i eftermiddags och han har sovit sen dess så jag gissar att han har haft lika roligt som vanligt :D
Förresten så blir lilla Hanke stora killen imorn, två år fyller han :)
Har planerat att han ska få en liten tårta med leverpastej, leversnittar, korv och lite annat smått och gott :)
Nåt paket får han nog inte, han fattar nog inte att han fyller år ändå ;) Men en extra lång skogspromenad ska vi nog klara av.

Nu är Jocke iväg och köper en läsk.
Vi var duktiga och gick ner till Hemmakväll istället för att åka bil, men sen blev vi väldigt sugna på läsk så då fick det faktiskt bli bilen :p
Så snart kommer han hem och då blir det läsk, godis och supergoda vindruvor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0