Uppdatering.

Måste bara berätta att träningen med Hanke idag gick underbart bra! :D
Först var vi i själva ridhuset, jättestort och fint var det, och terriersäkert!
Så Hanke var lös och vi tränade inkallning med olika störningar, sen gick vi runt en massa på området runt stallet och tränade lite allt möjligt.

Sen tränade vi hundmöten, och min hund var en liten ängel!
Eller ja, en ängel som försökte döda både mina händer och kampleksaken.
Men jag är beredd att offra mina händer för att få Hanke dit han ska!
För han brydde sig knappt inte ett dugg om hundarna alls! :D

Nästa lördag ska vi träna igen, i Nässjö denna gången, så tills dess ska jag försöka hitta lite folk som kan ställa upp och bara "råka" gå på promenad där vi ska va, så att Hanke får träna lite på hundar han inte känner igen och så att det blir lite mer naturligt.

Sen fick Hanky busa med en massa hundar.. En supergosig spaniel, en västgötaspets, en golden blandning och sen tills slut Åsas hund, som visade sig vara Shivas som jag hade hand om när jag praktiserade på hundpensionat! :D
Det var superkul att träffa honom igen :)

Världens finaste Shivas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0