Städning

Nu har jag städat köket och hallen ordentligt..
Hade tänkt bege mig till källaren med lite grejer nu innan Jocke kommer hem, men sen insåg jag att jag hade skurat golvet.
Så innan det har torkat så är jag fast i vardagsrummet..
Det var väl inte det mest intelligenta jag gjort i mitt liv.
Men det torkar nog ganska fort, så då blir det att springa ner dit och sen är det dags att fixa lite mat :)

Vet du Sanna, jag har lyckats få Marika att börja träna! :D
Eller hon har iaf gjort en av övningarna idag, och jag ska få henna att göra dom andra två också! :P
Haha.
Sen får vi se hur länge hon lyckas hålla på :P


Så en liten påminnelse Marika.. Ifall du av någon anledning skulle glömma.. :P

Knäböj




Armlyft (fast med hantlar/vattenflaskor också)



Situps med böjda ben


Kommentarer
Postat av: Sanna

hahaha underbart bra med träningen ida! XD

2010-02-17 @ 15:18:07
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/aupair
Postat av: marika

haha XD hade faktiskt tänkt att göra situpsen nu, känner mig duktig :P

2010-02-17 @ 15:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0