Kvantum nästa

Idag har jag inte gjort alltför mycket.

Gjorde hälften av engelskaläxan under en reklampaus när jag kollade på tv/åt frukost.

Gör väl resten under nån reklampaus ikväll :p haha

 

Sen lagade jag mat, moussaka med squash. Smaskens :D

Och efter det lämnade jag tillbaka filmen sen igår, fick besök av Josse och Mikael och nu sitter jag här.

:P

 

Igår träffade jag Sanna och Marika, vi åt på Coco Thai som har världens godaste mat, men servitören var lite smått flummig. haha.

Sen hyrde vi film (en mycket konstig sådan) och hade fettokväll. :D Fast jag fuskade iofs och åt nötter. Men det finns fett i sånna med :p

Det var mycket trevligt och det var först när dom åkte hem som jag insåg att jag inte kommer träffa Sanna på över ett år.

Hmm. Skum känsla.

 

Idag har jag försökt få tag på Hankes veterinär för att boka vaccinations tid, Björkhagas Hanky-Panky Face fyller nämligen två år på måndag. Stora killen :)

Men det var inte det lättaste, kontorstelefonen var cp och på mobilen var det bara röstbrevlådan som gick igång. Jag var modig och talade in ett meddelande så jag hoppas att hon ringer upp snart.

 

På tal om Hanke så gick promenadträningen väldigt bra idag. Han gick så fint så :D

Sen har vi tränat en massa med klickern när det smäller i trapphuset, för det har det gjort en hel del idag, och det gick också väldigt bra.

Klart man håller tyst om man får korv :p

 

Nu ska jag gå ner till Kvantum och köpa lite småsaker, tänkte baka bröd imorn innan Jocke kommer hem.

Morotsbröd och så nåt med lite frukt och nötter i. Kanske lingonbröd med, för det är sjukt smidigt att göra.. :P

Jag låter inte alls som en hemmafru va? :p

 

Har gått igenom en dag i filippinmappen också, har ju fått bilder från alla nu och det har nog varit över hundra bilder med ungefär samma motiv.. Och då är det bara en dag av tre veckor jag har gått igenom. ^^

 

Barn i den bättre delen av slummen.

Ett av sovrummen vi sov i, detta var det lyxigaste rummet vi hade. Vi var väl inte bäst på att hålla ordning. :p

En typisk filippinsk toalett. Inget papper, inget att spola med, ingen toalettring


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0