What's your favourite movie?

..heter kapitlet som vi har jobbat med idag, och äntligen fick jag träffa byggklassen som vi har endel lektioner med. Vad underbart det var!
Det tog en timma och en kvart att göra en sak som jag hade kunnat göra på en halvtimma.
Och det märktes på läraren att hon visste att dom var, ursäkta, korkade. Hon tog allt på ett helt annat sätt och det kändes lite som att man var tillbaka i grundskolan.
Men det innebar att jag inte beövde göra ett skit :p

Dom var hyfsat ouppfostrade, gick ut för att röka under lektionen, pratade i mobilen inne i salen.
Ja, jag älskade dom! :)
Men vad jag inte fattar är att läraren lät dom göra det, för hon är ändå hyfsat sträng.
Hon kanske har insett att dom inte går att rätta till :p haha

Nog om dom. Lektionen imorn är inställd så vi fick uppgifter som jag kommer göra på 10 minuter, och sen fick jag skjuts hem, så livet är underbart :D

Imorn ska jag leka med Sanna och Marika och på lördag ska vi hoppas att både Mikael och Josse säger ja i kyrkan. Det är väl typ dom största grejerna som händer resten av veckan.

Sola ska jag göra en gång till också.
Blev faktiskt lite röd på magen igår.
Jockes kommentar på det: "Det är väl den delen som sticker upp mest"
Tack för den älskling, du vet verkligen hur man behandlar en kvinna! :)
Jag vet att du skämtar, men jag kommer hämnas ändå. :D


Nu ska jag äta en macka (av brödet som jag bakade igår, smaskens!), gå ut med Hanky och sen börja laga mat till Jocke :)

Vi har alla våra sätt att nå den perfekta sovställningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0