Året som har passerat.

Just nu har jag vääääldigt tråkigt.
Så tråkigt att jag tänker ladda upp en massa bilder från året som har gått. haha.



Vi bodde inne i stan och var i princip tvugna att ta bilen för att få en lång skogspromenad.


Jag bodde i Filippinerna i lite drygt tre veckor. Så här fräsch var man då :P


Joakim startade upp ett akvarie, för att lägga ner det några månader senare :p


Jag jobbade med Max i några veckor :) Vallningskursen på bild.


Det blev många vändor på brukshundklubben. När jag tänker efter så har Hanky utvecklats nåt otroligt sen förra året..


Jag jobbade på en fårgård i några veckor, tillsammans med Max och Patrik :)


Spår-dag med brukshundklubben. Hanky och jag var bäst :D haha


Manyangerna och de andra filippinarna kom till Sverige


Dingle, havets hus mm.


Min farbror fyllde 50. Chayenne uppskattade det lagom mycket. :p


Studenten!


Flyttade i augusti. För er som inte vet det så är det sjuuuukt jobbigt att flytta om man är hund :p


Mc semester i Västervik :)


Denna bilden visar väl inte speciellt mycket från året.. Men den får vara med ändå :p


Ännu en mcsemester. Var utanför Halmstad med joakim, mamma och pappa :)


Bilspeedway.


Jag gjorde om kaklet i köket.


Vi köpte en ny soffa.


Wet N' Wilds Zingo fick lite apporteringsträning (med Kajsa anka) så här på ålderns höst :p Och han kom ihåg allting. Trots sina 12,5 år :)


Farfar flyttade till himlen.


Jag kämpade i vad som känndes som en halv dag med att få till ett julkort på hanke. detta är ett av de mest lyckade.. haha


Bakade typ tio sorters julgodis. :P dom har fortfarande inte tagit slut..


julafton! Biggebus, aka Småskolans Frack-Dt
Var precis inne och kollade på hans hunddata, det är lite underligt att han kunde minska två cm mellan 2004 och 2005. haha.


Mellandags rean! :)
Köpte tyg så vi klädde om stolarna i köket + sydde en duk.
Det blev även lite kläder, en micro, en kudde, en stereo och lite annat kul på rean :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0