godmorgon!

Nu har jag vaknat, hunnit med en morgonpromenad med Hanky, tränat tills svetten rann, duschat, ätit ett äpple, en kiwi, en macka och ett ägg.
Fast äpplet delade jag med Hanky.
Dels för att jag inte orkade äta upp allt, dels för att Hanky tycker att det är kul att äta äpplen.
Det är väl kanske rolig konsistens eller nåt :)


Nu ska jag åka till Willys och köpa klart allt inför imorn..
tex ca 2 kg köttfärs, 600 gram cornfärs, 4 krukor grönsallad, 12 st tomater, 1 paket riven ost, 2 påsar tacochips, nästan 10 liter dricka, 3 röda lökar, ca 30 mjuka bröd och 20 hårda.
jepp, jag ska äta allt själv :)





Kommentarer
Postat av: Stina

GLÖM INTE CREAME FRAISEN! (eller hur det nu stavas xD)

2010-01-22 @ 14:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0