hungrig

jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, men jag har inget annat att göra :p

igår hade jag engelska lektion, vi kollade på film.
missade lektionen vi hade i tisdags, var säker på att den började vid ett men det var vid kvart i tio och det upptäckte jag försent. men som tur var så hade dom bara kollat på filmen och min tur fortsatte när det visade sig att jocke hade den filmen!
så den har jag kollat på nu på morgonen så jag har inte missat nåt! :D

idag blir det en sväng till mormor och morfar.
morfar fyller 75 år så vi ska dit och äta räkmacka (så länge mormor släpper in oss)

sen bär det av till Jkpg och jag hoppas att jag kommer hitta några skor till min klänning.
annars får jag väl gå barfota på bröllopet, för det känns inte som om gympaskor funkar så bra till den klänningen.. :)
har hittat lite skor på internet, men det är väldigt svårt, för jag avskyr klackskor.
för det första så kan jag inte gå i dom och för det andra så vill jag helst inte bli mycket längre än vad jag redan är.
hittade ett par med typ 4 cm klack. det är max. max max max.
alla snygga skor ligger på en sådär 10-14 cm. men aldrig i livet att jag går i sånna.
jag vill ha ballerina men det är inte passande väder i februari känner jag ;)

så jag hoppas jag hittar några iaf :)

imorn ska jag köpa allt till klassfesten på lördag..

och lördag kommer bli en mycket stressig dag!
Åsa kommer hit istället för att jag åker till Eksjö för hon skulle till stallet först.
så Åsa kommer runt elva-halv tolv.
sen kommer nog Sanna nångång runt tre.
mellan det är det meningen att vi ska till Sandsjöbaden och äta mat med släkten.
men det känner jag inte riktigt att jag har tid med. :p
skulle vara där vid ett isf.
vet inte ens om jag skulle hinna dit i tid, troligtvis inte.
och sen skulle jag inte ens hinna beställa innan det är dags att åka hem igen.
så den punkten får jag nog stryka. :/

nu ska jag ut och leta hundar så att hanke får träna lite :)

Bild från svensexan/möhippan i helgen.
Fast Josse hade fått ta på sig vanliga kläder när vi åt. Förrutom lampskärmen :P


Kommentarer
Postat av: marika

jag ska också till jkpg idag :å

och jag kommer samtidigt med sanna, för jag lovade att hämta upp henne vid stationen, muahahaha :P

2010-01-21 @ 11:50:40
Postat av: Ida Håkansson

Ni får åka runt i stan en stund så hinner jag åka och träffa släkten xD

2010-01-21 @ 14:40:11
URL: http://idahson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0