januari

jag är fortfarande otroligt trött efter nyår. haha.
tycker att det borde gå över snart, men ne då. :p

ikväll ska vi till sofia och erik på kalas. :)
dom fyller år så innan idag tog jag en promenad ner på stan för att köpa den sista presenten.
det var kaaallt och halt. men det var skönt att röra på sig :)
efter det har jag hunnit med en kopp varm choklad och en kokhet dusch.
och nu står jocke och skalar potatis så snart blir det lunch.
fiskpinnar, sås och potatis.

jag känner mig lite halvstressad denna månaden, känns som att allt ska hända just i januari.
jag ska läsa engelska, pappa fyller år, släktmiddag hos oss, möhippa, ev praktik, hundträning i eksjö hos åsa, klassträff, bröllopshäftet ska tryckas. och sen är det säkert en massa annat som jag har glömt.

på tal om klassträffen så är vi än så länge 11 personer anmälda.
det konstiga är att det knappt är några anmälda än som har varit engagerade i det. men det kommer väl.

så denna månaden kommer förknippas med stress, kära återseenden och vargprat överallt.
haha. det är löjligt.
är man inte insatt i det ska man inte heller säga nåt.
och det fattar väl alla att om man gör vargjakten laglig så kommer det skjutas för många, det är helt omöjligt att alla sveriges jägare dygnet runt ska kunna ha koll på hur många som har skjutit.
så skyll er själva.
dela upp det i jaktlagen nästa gång ist.

nu ska jag slå in eriks paket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0