lördagen den 8 januari 2010

Jag kommer inte på nåt annat att skriva i rubriken så det får bli så.

Idag har jag varit i Jönköping och provat klänningar. Halva dan typ. Avsky! :p
Men ska man på bröllop så ska man väl iaf se normal ut. Vilket jag inte gör i klänning.
Men jag gissar att folk kommer glo om jag kommer i mina älskade gråa mjukisbyxor och min blåa stora skjorta.
Och jag vill inte att dom ska glo ;)

Sen har det inte blivit så mycket gjort.
Lagade mat tillsammans med Joakim. Fisk och pressad potatis.
Sen blev det promenad.

Och nu sitter jag här helt själv en lördagskväll.
Har ingen aning om vad jag ska hitta på.
Tråkigt kommer det troligtvis bli oavsett vad.
Joakim jobbar natt hela nästa vecka, så jag hade uppskattat om han hade valt att vara hemma ikväll. Umgås lite typ.
Men ibland kommer väl kompisarna före.
Och det är inte första gången han dissar mig på helgerna.
Visst, han får väl jättegärna träffa sina kompisar. Så cp är jag inte.
Men han vet att jag hatar att sitta hemma själv på kvällarna, så lite oftare kan han väl vara hemma?
Dessutom så var Mikael här idag.

Nu ska jag sluta klaga. Sånt är inte kul att läsa ändå.
Men är jag på dåligt humör så är det svårt att skriva om roliga grejer.
Typ som att vi ska planera möhippa imorn. Eller att jag ska börja plugga på måndag (det är inte speciellt roligt iofs)
Eller att fåglarna vid våran parkering sysselsätter sig med att spotta rönnbär på våran bil.




Kommentarer
Postat av: Sanna

vi får träffas snart så slipper du har tråk! kanske baka? XD

2010-01-09 @ 21:51:49
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/
Postat av: Ida Håkansson

nja.. vågar vi verkligen baka en gång till? xD haha.

men vi måste träffas nåt innan du åker :)

2010-01-09 @ 22:13:46
URL: http://idahson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0