Monday

..and today I will write in english. :)
not.

Men jag håller iaf på med engelska läxor nu.
Eller jag gjorde det innan jag började skriva här.
Håller på att försöka skala bort ytterligare 50 ord från min första inlämningsuppgift. Hamnade på 493 ord för mycket och det tyckte min lärare var väl mycket, så än så länge har jag fått bort 279 ord. Vi får se hur det går. Har ett antal dagar på mig, men jag tänkte lämna in den imorn och se om hon blir nöjd.

Sen håller jag på med en uppgift till, som dom andra inte ens har börjat med, har två veckor på mig men den är typ klar.
Känner att jag ska försöka hålla tempot uppe så länge det går, vi ska trots allt läsa två terminer på en termin, så det kommer bli stressigt någon gång iaf. Då är det bra om jag redan har gjort så mycket som möjligt.

Förresten så har jag precis mailat en massa med min gamla gymnasielärare, hon skrev ett mail att jag har fått prakitk på djursjukhuset i jkpg! haha.
Fel ida håkansson. :P
Så nu är jag lite uppdaterad om vad som händer på skolan. :)

Hittade förresten denna annonsen innan
http://www.blocket.se/jonkoping/De_allra_ljuvligaste_pudel_valparna_25611306.htm?ca=17&w=1
Är det bara jag som inte tycker att de ser ut som pudlar? :S

Om det förresten är någon som vill ha en guldhamster, eller en/flera lejonhuvade kaniner så kan jag säkert fixa det. :P
För just nu känner jag att jag kan öppna omplaceringshem.. haha


Gräddmonstret

Kommentarer
Postat av: Sara

Jadu, nog är det fint med hjälpsamma hundar men oftast blir det faktiskt bäst om man gör det själv ;)

2010-01-26 @ 15:18:17
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/
Postat av: emma

Bläää, jag tycker ryforskolor är skit äckliga! Eller dom duger när man inte har nått annat och tugga på villsäga :D

2010-01-26 @ 18:13:52
URL: http://emmaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0