nollettnollettettnoll

Första dagen på år 2010 idag :)
Ett nytt årtionde. Tycker inte att det känns speciellt annorlunda mot igår. :p
Förrutom att jag idag har fixat en släktmiddag för första gången. haha.
Den 16 januari kommer våran lägenhet fyllas med lite släkt :)

Annars har vi inte gjort alltför mycket idag. Hade gärna sovit tills nu typ. :p

Sen har jag funderat över vad Hanke och Bigglez gjorde igår..
För Hanky har verkat lite bakfull.
Han sov till halv tolv, sen var han uppe och åt motvilligt sin frukost och gick ut och kissade.
Och sen somnade han om och har knappt gjort nåt mer än att byta sovplats några gånger.. :)
Vääääldigt olikt min annars så hyperaktiva hund.
Men också väldigt skönt.
För jag har inte heller varit på humör för några krävande aktiviteter idag..

Känner att jag kommer somna i soffan när jag sätter mig där, vilket blir ganska snart tillsammans med min kära sambo, våran älskade godispåse och en cider :)
Ska kolla på Bonde söker fru. Dom ska ha någon tillbakablick på hur det har gått eller nåt.
Sen blir det en Mr Bean film om jag får bestämma.
Troligtvis lär jag somna under den..

Hankes aktivitet under denna dag.
Tyvärr lyckades jag nästan aldrig ta kort utan att han vaknade och öppnade ögonen.. :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0