på väg mot borås! :)

jepp, på fredag bär det av till borås, så än är vi inte på väg, men jag orkade inte komma på nån annan rubrik.. :P
Vi ska iaf dit på nån mc mässa. Kolla nya motorcyklar, säkert köpa nåt onödigt och en massa annat :)

Igår ägnades dagen hos mina kära föräldrar + lillebror.
Grannens tik löper så den första halvtimman ute i trädgården med hundarna hade jag fullt upp med att förklara för Bigglez att Zingo är en hanhund och hur mycket han än vill så kommer han inte lyckas göra några valpar med honom. :)
Sen tröttnade jag så fick Bigglez gå in istället :p

Idag började dagen med ett sms från min engelskalärare om att dagens lektion är inställd och att hon hade skickat uppgifter via mail.
Kollade mailen, och yay! jag hade såklart redan gjort klart uppgifterna. inlämnat och allt :)
Så jag tänker inte göra ett skit idag.
Förrutom att läsa ut min bok så att jag kan börja på den engelska.
Men det är inga problem för den är väldigt bra :)
Den tionde kretsen heter den, skriven av Jodi Picoult.
Det är hon som skrev Allt för min syster, som också är sjukt bra.. Har tänkt kolla på filmen efter den boken idag. Det var ändå så länge sen jag läste boken så jag kommer nog inte störa mig på saker som inte stämmer för jag kommer inte komma ihåg vad som hände i boken. :p

Världens finaste Zingo, tillsammans med det där aset som inte kan sitta still i en sekund..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0