snö snö och ännu mera snö!

Nu börjar jag tröttna på allvar.
Det är typ 40 cm snö utanför nu (och det snöar fortfarande!). Hanky bottnar inte! haha
Det är för kallt för att vara ute längre stunder, jag kommer knappt utanför dörren innan det känns som om kinderna förvandlas till några isblock som riskerar att trilla av om man petar på dom.

Jag längtar efter sommar och värme. Jag vill åka på mcsemester. Jag vill gå ut i shorts. Jag vill busa med Hanke på gräsmattan.

Men nee, jag sitter inomhus och deppar över allt möjligt.
Och denna månaden blir bara stressigare och stressigare. På söndag ska jag hinna med både möhippaplanering och middag hos Jockes farmor.
Ge mig februari. Tack. Helst juni om det går att ordna.
Eller ne, den 29 mars först, sen juni.


Idag är Jockes första dag förresten. Han jobbar förmiddag så han är snart hemma igen. Lite drygt 4 timmar bara.
Det hade varit bättre om han hade fått börja med nattskiftet, för då hade han bara jobbat idag och varit ledig imorn.
Så nästa vecka blir jag ensam om kvällarna. Troligtvis med någon seg engelskabok om jag har otur.



Tänkte ta och länka till Katthemmet Kompis som brann ner på nyårsdagen.
Dom behöver hjälp med lite allt möjligt :)
Man kan alltid göra något.. Jag skänkte 30 kr för det var typ vad jag hade. Haha.
Många bäckar små.. ;)
http://katthemmetkompis.blogg.se
http://www.katthemmetkompis.se


Nu ska jag skriva ut bröllopshäftet för att sen göra om allt på datorn så att allt är på rätt sida.. :)

Min trogna följeslagare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0