7-13, 17-21

Det är dagens jobbtider det.
Lite lagom drygt, men pengar blir det iaf :p
Dagen än så länge har varit ganska kul. Har fått de "pigga" brukarna, dvs jag behöver i princip bara gå in och ge dem medicin.
Inga lyft eller duschar idag! :p
Får se vad jag får för runda ikväll.

Igår eftermiddag åkte vi till Ikea och köpte lite grejer.. Typ blomkrukor, en hylla till ett av förråden, krokar till ett annat förråd, galjar mm.
Någon dag nästa vecka, alltså inte den som kommer nu utan veckan efter, ska vi åka till Ullared och köpa en massa grejer. Så fram tills dess kommer vi inte ha så mycket gardiner och annan sån skit :p
Sen hoppas jag att dom har en massa kläder så att jag kan köpa nåt sånt med.
Skulle behöva lite mer kläder som passar jobbet, vi får inte ha urringat, för korta shorts eller kläder med budskap/stötande motiv, korta shorts är inget problem för jag har många som är längre, men tyvärr så är mina flesta linnen för djupa eller så har dom budskap eller stötande motiv ^^
Jag får helt enkelt gå till herravdelningen och köpa vanliga tråkiga svarta tshirtar. :p

Den bortskämda lilla hunden satt och solade...


När han helt plötsligt föll rakt igenom och landade på marken med en väldigt förvirrad blick :p


Så går det när man tar mattes stol :p

Kommentarer
Postat av: Stina

Känner igen det där med kläderna. Jobbar lite extra i en kiosk och har endast två tröjor som inte är något tryck på dem :P haha

2010-07-05 @ 23:15:24
Postat av: Ida

Ja, det är jättejobbigt!

2010-07-06 @ 15:36:43
URL: http://idahson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0